%0 Journal Article %A Іщук, О. Р. %A Гордієнко, О. А. %D 2021 %F zu2:32866 %I ФО-П «Н.М. Левковець» %J Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи %T Використання елементів креативного навчання у практичній роботі вчителя початкових класів на уроках української мови %U http://eprints.zu.edu.ua/32866/ %X Одним із пріоритетних завдань учителя на уроках мовно-літературної галузі в початковій школі є пробудження пізнавального інтересу, позитивної мотивації учнів, яка спрямовує їх на здобуття необхідних знань, формування вміння мислити критично й нестандартно, що є основною креативного мислення. Адже саме за цих умов дитина зможе досягти високих результатів у процесі навчання. У процесі такої діяльності, реалізуючи зміст технологій розвитку критичного мислення, слід приділяти суттєву увагу здатності учня вірити в себе, налаштуватися на успіх, сприяти зниженню рівня занепокоєності та страху