eprintid: 32882 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/03/28/82 datestamp: 2021-06-16 10:47:11 lastmod: 2021-06-16 10:47:11 status_changed: 2021-06-16 10:47:11 type: article metadata_visibility: show title: Використання лінгвістичних ігор на уроках української мови як засіб формування мовної особистості дітей молодшого шкільного віку language: ukraine abstract: Сучасний урок української мови в початкових класах ставить перед собою мету, яка визначається головними завданнями початкового етапу навчання мовно-літературної галузі, визначених Державним стандартом початкової освіти. Усе актуальнішою стає проблема урізноманітнення видів діяльності дітей під час навчання, що поряд із питаннями індивідуалізації навчання, міцності засвоєних знань усе більше цікавить дослідників. Практика засвідчує, що ефективності засвоєння учнями навчального матеріалу може сприяти використання ігрових прийомів на заняттях. Гра є елементом цікавості, пожвавлює урок, активізує учнів, і тому може розглядатися як ефективний засіб формування мовної особистості дітей молодшого шкільного віку. creators_name: Устецька, М. О. creators_name: Гордієнко, О. А. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1501 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2021 date_type: published publication: Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи publisher: ФО-П «Н.М. Левковець» refereed: TRUE citation: Устецька, М. О., Гордієнко, О. А. (2021) Використання лінгвістичних ігор на уроках української мови як засіб формування мовної особистості дітей молодшого шкільного віку. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/32882/1/%D0%A3%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_1.PDF