relation: http://eprints.zu.edu.ua/32936/ title: Психолінгвістичні засади формування мовної свідомості учнів з особливими потребами в умовах інтеграційного освітнього простору creator: Магдич, Т. П. subject: LB1603 Середня освіта. Вищі школи description: В умовах інтеграційного освітнього простору оновлення змісту, форм та методів навчання рідної мови потребує вирішення багатьох проблем, із якими стикаються як науковці, так і вчителі-словесники Нової української школи. Однією з актуальних на сьогодні є проблема українськомовного навчання дітей з особливими потребами, яких, на жаль, чимало, з огляду на екологічний стан планети в цілому та країни зокрема, на труднощі у вітчизняній системі охорони здоров’я та соціальній політиці тощо. Навчання мови, безперечно, відбувається у тісному зв’язку з різноманітними галузями наукових знань, з-поміж яких психолінгвістика посідає важливе місце, особливо коли йдеться про формування видів мовленнєвої діяльності (читання, говоріння, письмо, аудіювання) у школярів, що мають інвалідність. Зазначене вище зумовлює актуальність порушеної нами проблеми. publisher: Фоп «Н.М. Левковець» date: 2018 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/32936/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B4%D0%B8%D1%87%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0%20%D1%81%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C.pdf identifier: Магдич, Т. П. (2018) Психолінгвістичні засади формування мовної свідомості учнів з особливими потребами в умовах інтеграційного освітнього простору. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи, 1. с. 110-113. language: ukraine