eprintid: 32936 rev_number: 19 eprint_status: archive userid: 8634 dir: disk0/00/03/29/36 datestamp: 2021-06-19 09:08:30 lastmod: 2021-06-19 09:08:30 status_changed: 2021-06-19 09:08:30 type: article metadata_visibility: show title: Психолінгвістичні засади формування мовної свідомості учнів з особливими потребами в умовах інтеграційного освітнього простору language: ukraine abstract: В умовах інтеграційного освітнього простору оновлення змісту, форм та методів навчання рідної мови потребує вирішення багатьох проблем, із якими стикаються як науковці, так і вчителі-словесники Нової української школи. Однією з актуальних на сьогодні є проблема українськомовного навчання дітей з особливими потребами, яких, на жаль, чимало, з огляду на екологічний стан планети в цілому та країни зокрема, на труднощі у вітчизняній системі охорони здоров’я та соціальній політиці тощо. Навчання мови, безперечно, відбувається у тісному зв’язку з різноманітними галузями наукових знань, з-поміж яких психолінгвістика посідає важливе місце, особливо коли йдеться про формування видів мовленнєвої діяльності (читання, говоріння, письмо, аудіювання) у школярів, що мають інвалідність. Зазначене вище зумовлює актуальність порушеної нами проблеми. creators_name: Магдич, Т. П. ispublished: pub subjects: LB1603 divisions: sch_edi full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи volume: 1 publisher: Фоп «Н.М. Левковець» pagerange: 110-113 refereed: TRUE citation: Магдич, Т. П. (2018) Психолінгвістичні засади формування мовної свідомості учнів з особливими потребами в умовах інтеграційного освітнього простору. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи, 1. с. 110-113. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/32936/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B4%D0%B8%D1%87%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0%20%D1%81%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C.pdf