relation: http://eprints.zu.edu.ua/32945/ title: Соціальний характер невизначеності сучасної порівняльної реклами creator: Слюсар, В. М. subject: B Філософія (Загальне) description: Сучасний глобалізований світ характеризується структурними змінами медіапростору, особливо його рекламної складової. Економічні та технічні фактори його розвитку актуалізують необхідність створення і упровадження ефективних соціальних та правових регулятивів його функціонування. Зокрема в Україні з 11 грудня 2019 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами із правом Європейського Союзу)», яким вносяться зміни у низку законодавчих актів, які регулюють рекламну діяльність в Україні. Важливим є факт зміни умов функціонування порівняльної реклами, у т. ч. визначаються умови її правомірного / неправомірного використання date: 2021 type: Доповідь на конференції або симпозіумі type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/32945/1/Sljusar.pdf identifier: Слюсар, В. М. (2021) Соціальний характер невизначеності сучасної порівняльної реклами. In: Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід: збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 13-14 травня 2021 року, Тернопіль : Вектор. language: ukraine