%0 Conference Paper %A Слюсар, В. М. %B Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід: збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції %C Тернопіль : Вектор %D 2021 %F zu2:32945 %K реклама, порівняльна реклама, невизначеність, символічний обмін, рекламна діяльність %P 22-24 %T Соціальний характер невизначеності сучасної порівняльної реклами %U http://eprints.zu.edu.ua/32945/ %X Сучасний глобалізований світ характеризується структурними змінами медіапростору, особливо його рекламної складової. Економічні та технічні фактори його розвитку актуалізують необхідність створення і упровадження ефективних соціальних та правових регулятивів його функціонування. Зокрема в Україні з 11 грудня 2019 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами із правом Європейського Союзу)», яким вносяться зміни у низку законодавчих актів, які регулюють рекламну діяльність в Україні. Важливим є факт зміни умов функціонування порівняльної реклами, у т. ч. визначаються умови її правомірного / неправомірного використання