eprintid: 32945 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 1475 dir: disk0/00/03/29/45 datestamp: 2021-06-22 05:19:42 lastmod: 2021-06-22 05:29:42 status_changed: 2021-06-22 05:19:42 type: conference_item metadata_visibility: show title: Соціальний характер невизначеності сучасної порівняльної реклами language: ukraine abstract: Сучасний глобалізований світ характеризується структурними змінами медіапростору, особливо його рекламної складової. Економічні та технічні фактори його розвитку актуалізують необхідність створення і упровадження ефективних соціальних та правових регулятивів його функціонування. Зокрема в Україні з 11 грудня 2019 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами із правом Європейського Союзу)», яким вносяться зміни у низку законодавчих актів, які регулюють рекламну діяльність в Україні. Важливим є факт зміни умов функціонування порівняльної реклами, у т. ч. визначаються умови її правомірного / неправомірного використання keywords: реклама, порівняльна реклама, невизначеність, символічний обмін, рекламна діяльність creators_name: Слюсар, В. М. creators_id: vadmyksl@gmail.com ispublished: pub subjects: B1 divisions: sch_phi full_text_status: public pres_type: speech date: 2021 date_type: published pagerange: 22-24 event_title: Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід: збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції event_location: Тернопіль : Вектор event_dates: 13-14 травня 2021 року event_type: conference refereed: TRUE citation: Слюсар, В. М. (2021) Соціальний характер невизначеності сучасної порівняльної реклами. In: Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід: збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 13-14 травня 2021 року, Тернопіль : Вектор. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/32945/1/Sljusar.pdf