%0 Conference Paper %A Слюсар, М. В. %B Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід: збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції %C Тернопіль : Вектор %D 2021 %F zu2:32949 %K філософія Р.Барта, міфотворчість, символічний обмін, філософія реклами %P 249-251 %T Міфотворчість засобами реклами у філософії Ролана Барта %U http://eprints.zu.edu.ua/32949/ %X Глобалізаційні процеси значною мірою сприяли тотальній технізації життєдіяльності людини, одним із проявів якої є перманентне включення її в інформаційний простір. Останній характеризується збільшенням обсягів реклами, введення її у контекст буденного життя індивідів. Рекламу як інструмент міфотворчості одним з перших у філософських науках розглядав Ролан Барт.