%0 Book %A Щерба, Н. С. %C Житомир %D 2019 %F zu2:33061 %I О.О.Євенок %K Іноземна мова, особливі освітні потреби, інвалідність, обдарованість, індивідуалізація, диференціація, адаптація, модифікація. %P 284 %T Іншомовна освіта дітей з особливими потребами: 15 інтерактивних майстерень %U http://eprints.zu.edu.ua/33061/ %X Навчальний посібник призначений для підготовки майбутніх учителів іноземної мови до роботи з учнями з особливими освітніми потребами таких категорій, як: інвалідність, порушення поведінки та обдарованість. Практична орієнтація завдань і використання у тексті посібника англомовних матеріалів вимагає попереднього освоєння студентами дисциплін "Методика викладання іноземної мови" та "Практичний курс англійської мови". Матеріали навчального посібника можуть також використовуватись у системі підвищення кваліфікації фахівців для перепідготовки учителів англійської мови середніх загальноосвітніх шкіл.