eprintid: 33162 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1079 dir: disk0/00/03/31/62 datestamp: 2021-09-09 21:57:41 lastmod: 2021-09-09 21:57:41 status_changed: 2021-09-09 21:57:41 type: article metadata_visibility: show title: Використання лепбукінгу під час вивчення паразитів людини в новій українській школі language: ukraine abstract: У статті розглянуто можливість використання лепбукінгу під час вивчення паразитів людини в закладах середньої освіти. У контексті Нової української школи важливим є формування у здобувачів освіти екологічної грамотності й прагнення до здорового життя. Педагогіка партнерства й компетентнісний підхід потребують застосування нових форм і методів навчання, заснованих на співпраці учнів, батьків та вчителів. Лепбукінг є прикладом такої взаємодії і його використання доречне для учнів будь-якого віку. Авторами з’ясовано, що цю інноваційну технологію можна використовувати як на уроках, так і для проведення позаурочних заходів, вона може стати основою при вивченні будь-якої біологічної теми. Запропоновано рекомендації щодо багаторазового використання лепбуків та їх модифікацій. Доведено, що лепбукінг доцільно використовувати в освітньому процесі, оскільки ця технологія дає можливість поєднувати навчання і творчість, індивідуальну і групову роботу учнів. creators_name: Павлюченко, О. В. creators_name: Єрмошина, Т. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_zoo full_text_status: public date: 2021 date_type: published publication: Наукові записки ВДПУ імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія number: 66 pagerange: 12-17 refereed: TRUE citation: Павлюченко, О. В., Єрмошина, Т. В. (2021) Використання лепбукінгу під час вивчення паразитів людини в новій українській школі. Наукові записки ВДПУ імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія (66). с. 12-17. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/33162/1/%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%8E%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%84%D1%80%D0%BC%D0%BE%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%9B%D0%B5%D0%BF%D0%B1%D1%83%D0%BA%20%281%29.pdf