eprintid: 33286 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/03/32/86 datestamp: 2021-10-21 07:53:17 lastmod: 2021-11-03 19:44:07 status_changed: 2021-11-03 19:44:07 type: other metadata_visibility: show title: Маркетинг інноваційних товарів:методичні рекомендації до практичних занять з освітньої компоненти «Маркетинг інноваційних товарів» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг language: ukraine abstract: Методичні рекомендації до практичних занять з освітньої компоненти «Маркетинг інноваційних товарів» укладено відповідно до освітньо-професійної програми Маркетинг для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 Маркетинг. У роботі представлено теми, визначені навчальною програмою підготовки здобувачів вищої освіти, які відповідають спеціальним компетентностям та програмним результатам навчання. Методичні рекомендації складаються з таких структурних компонентів: вступ, навчально-тематичний план, методичні рекомендації до проведення практичних занять, матеріали до практичних занять, контрольні запитання, вимоги до екзамену, критерії оцінювання, список рекомендованої літератури. creators_name: Павловська, Л. Д. creators_name: Ковпака, А. А. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2021 date_type: published publisher: ЖДУ ім.Івана Франка citation: Павловська, Л. Д., Ковпака, А. А. (2021) Маркетинг інноваційних товарів:методичні рекомендації до практичних занять з освітньої компоненти «Маркетинг інноваційних товарів» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг. ЖДУ ім.Івана Франка. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/33286/1/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B0%20%D0%9C%D0%86%D0%A2%20%281%29.pdf