%0 Journal Article %@ 412-1142 %A Дубасенюк, О. А. %A Вознюк, О. В. %D 2021 %F zu2:33337 %I ТОВ «Друк плюс» %J Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць %K учитель, педагог, освітній процес, комунікативна компетентність, початкова школа, інтерактивні технології, заклади вищої освіти, соціально-економічні перетворення %N 60 %P 211-222 %T Формування комунікативної компетентності учителів початкової школи засобами інтерактивних технологій %U http://eprints.zu.edu.ua/33337/ %X У статті подано результати дослідження процесу формування комунікативної компетентності учителів початкової школи засобами інтерактивних технологій. Проведене дослідження дозволили з'ясувати, що комунікативна компетентність ‒ це інтегративне багаторівневе особистісне утворення, що розглядається як результат сформованості професійних компетенцій та особистісних якостей майбутнього вчителя, які дають змогу встановлювати психологічний контакт із школярами, їхніми батьками та колегами, логічно, науково та стисло передавати предметну інформацію, керувати процесом спілкування й організовувати педагогічно доцільну взаємодію в освітньому процесі.