eprintid: 33337 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/33/37 datestamp: 2021-11-03 07:08:59 lastmod: 2021-11-03 07:08:59 status_changed: 2021-11-03 07:08:59 type: article metadata_visibility: show title: Формування комунікативної компетентності учителів початкової школи засобами інтерактивних технологій language: ukraine abstract: У статті подано результати дослідження процесу формування комунікативної компетентності учителів початкової школи засобами інтерактивних технологій. Проведене дослідження дозволили з'ясувати, що комунікативна компетентність ‒ це інтегративне багаторівневе особистісне утворення, що розглядається як результат сформованості професійних компетенцій та особистісних якостей майбутнього вчителя, які дають змогу встановлювати психологічний контакт із школярами, їхніми батьками та колегами, логічно, науково та стисло передавати предметну інформацію, керувати процесом спілкування й організовувати педагогічно доцільну взаємодію в освітньому процесі. keywords: учитель, педагог, освітній процес, комунікативна компетентність, початкова школа, інтерактивні технології, заклади вищої освіти, соціально-економічні перетворення creators_name: Дубасенюк, О. А. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB1501 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2021 date_type: published publication: Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць number: 60 publisher: ТОВ «Друк плюс» pagerange: 211-222 refereed: TRUE issn: 412-1142 official_url: https://vspu.net/sit/index.php/sit/issue/archive referencetext: 1. Проворова Є.М. Методичнні засади формуванння комунікантивної компетеннтності майбутньного вчителя музики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. К., 2008. 19 с. 2. Низовець О.А. Особистінсні детерміннанти розвитку комунікантивної компетеннтності майбутнінх психологнів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманнова. К., 2011. 20 с. 3. Завіниченко Н.Б. Особливонсті розвитку комунікантивної компетеннтності майбутньного практичнного психологна системи освіти: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07; Ін-т психологнії ім. Г.С.Костюка АПН України. К., 2003. 19 с. 4. Залібовська-Ільніцька З.В. Підготовнка майбутнінх учителів до формуванння комунікантивної компетеннтності молодших школярів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. Житомир, 2009. 20 с. 5. Макаренко С.С. Психологнічні умови розвитку комунікантивної компетеннтності учителя: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07; Ін-т психологнії ім. Г.С.Костюка АПН України. К., 2001. 18 с. 6. Касаткіна О.В. Психологно-педагогічні основи розвитку комунікантивної компетеннтності студентінв (на прикладі вивчення англійсьнкої мови): автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07; Прикарпант. нац. ун-т ім. В.Стефаника. Івано-Франківськ, 2007. 20 с. citation: Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2021) Формування комунікативної компетентності учителів початкової школи засобами інтерактивних технологій. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць (60). с. 211-222. ISSN 412-1142 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/33337/1/%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%202021.pdf