eprintid: 33383 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/33/83 datestamp: 2021-11-15 08:14:48 lastmod: 2021-11-15 08:14:48 status_changed: 2021-11-15 08:14:48 type: article metadata_visibility: show title: Сутність та особливості формування соціальної компетентності в дітей старшого дошкільного віку language: ukraine creators_name: Березовчук, Антоніна ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2021 date_type: published publication: Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти: збірник наукових праць publisher: Хмельницький : ХГПА pagerange: 3-7 refereed: TRUE referencetext: 1. Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти, нова редакція 2020). https://mon.gov.ua/storage/app/media/rizne/2021/12.01/Pro_novu_redaktsiyu%20Bazovoho%20komponenta%20doshkilnoyi%20osvity.pdf 2. Гончарова-Горянська М. В. Соціальна компетентність дошкільнят : поняття, зміст, формування в сучасних навчальних закладах / М. В. Гончарова-Горянська // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : [зб. наук. праць] / Ін-т проблем виховання АПН України. – К., 2006. – С. 219–226. 3. Лєпіхова Л. А. Соціально-психологічна компетентність у поведінці особистості / Л. Лєпіхова // Практична психологія та соціальна робота. – 2006. – № 2. – С. 65–69. 4. Поніманська Т. І. Дитина в соціумі : робота за освітньою лінією / Т. І. Поніманська // Дошкільне виховання. – 2012. – № 9. – С. 8–11. 5. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» / О. І. Білан, Л. М. Возна, О. Л. Максименко та ін. – Тернопіль : Мандрівець, 2013. – 264 с. citation: Березовчук, Антоніна (2021) Сутність та особливості формування соціальної компетентності в дітей старшого дошкільного віку. Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти: збірник наукових праць. с. 3-7. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/33383/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%90.%20%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9.pdf