eprintid: 33384 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/33/84 datestamp: 2021-11-15 08:15:09 lastmod: 2021-11-15 08:15:09 status_changed: 2021-11-15 08:15:09 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічний потенціал ігрової діяльності в розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку language: ukraine creators_name: Коновальчук, І. І. creators_name: Наумович, А. Л. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2021 date_type: published publication: Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти: збірник наукових праць publisher: Хмельницький : ХГПА pagerange: 91-95 refereed: TRUE referencetext: 1. Берн Э. Игры, в которые играют люди. Психология человеческих взаимоотношений; Люди, которые играют в игры: Психология человеческой судьбы / Общ. ред. М.С. Мацковского;. СПб: Лениздат, 1992. 400 с. 2. Забродський М.М. Основи вікової психології : Навч. посібник. Тернопіль: Навчальна книга. Богдан, 2001. 112 с. 3. Ладивір С. Пізнавальна активність старших дошкільнят: індивідуальні особливості // Дошкільне виховання. 2006. № 11. С. 3–6. 4. Ладивір С.О. Граємо, виховуємо й розвиваємо за системою: Школа мислення //Дошкільне виховання, 2003. № 2. С. 18–19. 5. Сухомлинський В.О. Серце віддаю дітям. – К. : Радянська школа, 1997. Т. 3. 420 с. 6. Ткачук Т. Радість пізнання // Дошкільне виховання. – 2002. – № 9. С. 10–11. citation: Коновальчук, І. І., Наумович, А. Л. (2021) Педагогічний потенціал ігрової діяльності в розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку. Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти: збірник наукових праць. с. 91-95. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/33384/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87%20%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%5B23497%5D.pdf