<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Методи жанрового аналізу в українському музикознавстві в їх кореляції з європейськими підходами (на прикладі жанру сольної кантати)"^^ . "Ще за часів доби бароко вокально-інструментальний жанр привертав до себе увагу. В українському музикознавстві тема сольної кантати досі не розкрита. Автор пропонує свій підхід до жанрового аналізу."^^ . "2019" . . . "Baltija Publishing"^^ . . . "International scientific and practical conference «Key issues of social sciences: prospects for the development of Ukraine and EU countries» : Conference proceedings"^^ . . . . . . . . "Г. С."^^ . "Омельченко-Агай Кухі"^^ . "Г. С. Омельченко-Агай Кухі"^^ . . . . . . "Методи жанрового аналізу в українському музикознавстві в їх кореляції з європейськими підходами (на прикладі жанру сольної кантати) (Text)"^^ . . . "Стаття Омельченко.pdf"^^ . . . "Методи жанрового аналізу в українському музикознавстві в їх кореляції з європейськими підходами (на прикладі жанру сольної кантати) (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Методи жанрового аналізу в українському музикознавстві в їх кореляції з європейськими підходами (на прикладі жанру сольної кантати) (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Методи жанрового аналізу в українському музикознавстві в їх кореляції з європейськими підходами (на прикладі жанру сольної кантати) (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Методи жанрового аналізу в українському музикознавстві в їх кореляції з європейськими підходами (на прикладі жанру сольної кантати) (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . . "Методи жанрового аналізу в українському музикознавстві в їх кореляції з європейськими підходами (на прикладі жанру сольної кантати) (Інший)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . "HTML Summary of #33444 \n\nМетоди жанрового аналізу в українському музикознавстві в їх кореляції з європейськими підходами (на прикладі жанру сольної кантати)\n\n" . "text/html" . . . "ML Literature of music"@en . "ML Музична література"@uk . .