eprintid: 33445 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 8422 dir: disk0/00/03/34/45 datestamp: 2021-11-28 09:52:51 lastmod: 2021-11-28 09:52:51 status_changed: 2021-11-28 09:52:51 type: book metadata_visibility: show title: Як писати кваліфікаційну роботу з методики навчання англійської мови (Методичні рекомендації в інструкціях і пам’ятках) language: english abstract: Метою даних Методичних рекомендацій є ознайомити здобувачів вищої освіти, як покроково, логічно та методично грамотно писати та оформлювати кваліфікаційну (дипломну) роботу з тем, що відносяться до методики навчання англійської мови. Методичні рекомендації побудовані у вигляді інструкцій до написання кваліфікаційних (дипломних) робіт з методики навчання англійської мови та пам’яток до кожної інструкції, що роз’яснюють здобувачам вищої освіти процес написання наукових робіт з обраної тематики згідно зазначених етапів проведення педагогічного дослідження. Додатки містять чіткі приклади збору, обробки та презентації матеріалу методичного дослідження, що ілюструє інструкції та пам’ятки. Методичні рекомендації адресовані здобувачам вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів акредитації, а також усім, хто цікавиться написанням та оформленням методичних досліджень. keywords: Кваліфікаційна робота, дипломна робота ,методика навчання іноземних мов, бакалавр, магістр creators_name: Калініна, Л. В. creators_name: Прокопчук, Н. Р. creators_id: prof.kalinina@gmail.com creators_id: natalkapetr@gmail.com ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB2300 divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2021-11-30 date_type: published publisher: ПП "Євро-Волинь" place_of_pub: Житомир pages: 60 refereed: TRUE isbn: 978-617-7992-20-1 citation: Калініна, Л. В., Прокопчук, Н. Р. (2021) Як писати кваліфікаційну роботу з методики навчання англійської мови (Методичні рекомендації в інструкціях і пам’ятках). ПП "Євро-Волинь", Житомир. ISBN 978-617-7992-20-1 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/33445/1/%D0%AF%D0%BA%20%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%B0%D1%82%D0%B8_%D1%81%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA_1%2B1_%20%281%29.pdf