eprintid: 33502 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 7815 dir: disk0/00/03/35/02 datestamp: 2021-12-13 11:03:02 lastmod: 2021-12-13 11:21:09 status_changed: 2021-12-13 11:03:02 type: article metadata_visibility: show title: Myth-making by advertising means: socio-philosophical and historical-philosophical discourses language: english creators_name: Слюсар, В. М. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2021 publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки number: 89 publisher: Житомирський державний університет імені Івана Франка pagerange: 138-147 refereed: TRUE issn: 2663-7650 citation: Слюсар, В. М. (2021) Myth-making by advertising means: socio-philosophical and historical-philosophical discourses. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки (89). с. 138-147. ISSN 2663-7650 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/33502/1/14.pdf