eprintid: 33534 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 8131 dir: disk0/00/03/35/34 datestamp: 2022-01-03 00:05:00 lastmod: 2022-01-03 00:05:00 status_changed: 2022-01-03 00:05:00 type: article metadata_visibility: show title: Центри навчання іноземної мови в немовному виші: французький досвід language: ukraine abstract: У статті проаналізовано методологічні, організаційні та змістові аспекти створення Центрів мовних ресурсів як інноваційних проєктів навчання іноземних мов у Франції. Обґрунтовано актуальність вивчення, узагальнення та систематизації зарубіжного досвіду в мовній підготовці студентів немовних факультетів. Розглянуто основні принципи діяльності Центру мовних ресурсів у Страсбурзі. З’ясовано, що особливістю мовної підготовки в Центрі є відмінне оснащення навчальними ресурсами та опертя на інформаційно-комунікаційні технології, а також фахова допомога і консультування викладачів. keywords: навчання іноземних мов; французькі університети; інноваційні проєкти; університетські мовні центри creators_name: Папіжук, В. О. creators_name: Лісова, Ю. О. creators_id: lisovajulie@gmail.com ispublished: pub subjects: LB subjects: LB2300 divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2020 date_type: published publication: Український педагогічний журнал number: 2 publisher: Інститут педагогіки НАПН України pagerange: 16-22 refereed: TRUE issn: 2411-1317 official_url: http://uej.undip.org.ua/ citation: Папіжук, В. О., Лісова, Ю. О. (2020) Центри навчання іноземної мови в немовному виші: французький досвід. Український педагогічний журнал (2). с. 16-22. ISSN 2411-1317 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/33534/1/%D0%92%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%9F%D0%B0%D0%BF%D1%96%D0%B6%D1%83%D0%BA.pdf