eprintid: 33555 rev_number: 6 eprint_status: archive userid: 1500 dir: disk0/00/03/35/55 datestamp: 2022-01-08 20:21:33 lastmod: 2022-01-08 20:21:33 status_changed: 2022-01-08 20:21:33 type: article metadata_visibility: show title: Аналіз якості організації навчального процесу при дистанційному навчанні language: ukraine abstract: Актуальність теми дослідження. В березні 2020 року Всесвітня організація охорони здоров’я (ВОЗ) оголосила коронавірусну інфекцію (COVID-19) пандемією, у зв’язку з чим весь світ був вимушений перебудуватися і пристосуватися до нових реалій. Складнощі виникли у всіх сферах життя, не стала виключенням і система вищої освіти. У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні, в закладах вищої освіти було запроваджено дистанційне навчання, внаслідок чого потрібно було в найкоротші терміни реформувати весь освітній процес без зниження якості викладання. Мета дослідження: проаналізувати якість організації навчального процесу при дистанційному навчанні під час вивчення дисципліни «Оздоровчий туризм» в період пандемії. Матеріал і методи дослідження: аналіз проводився на основі анкетування, в дослідженні взяли участь 72 студенти 2 курсу. Опитування проводилося анонімно, індивідуально, анкети заповнювалися респондентами самостійно за допомогою інструменту «Google-форми». У ході дослідження було використано такі методи, як теоретичний аналіз спеціальної науково-методичної літератури, метод анкетування, узагальнення та систематизації даних. Результати дослідження: враховуючи останні сучасні тенденції, спільні закономірності системи контролю навчання, нами було сформовано анкету, розроблено систему критеріїв оцінки якості організації навчального процесу під час вивчення дисципліни «Оздоровчий туризм» в умовах карантину. Висновки: використання розробленої системи критеріїв контролю та оцінки якості організації навчального процесу при дистанційному навчанні дозволяє оптимізувати процес навчання під час пандемії. keywords: інтерактивна взаємодія, система Moodle, інформаційні і телекомунікаційні технології creators_name: Міщак, Олена creators_name: Омельченко, Олена ispublished: pub subjects: AZ divisions: sch_the full_text_status: public date: 2021-12 date_type: published publication: Фізична культура, спорт та здоров'я нації number: 12 publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 109-115 refereed: TRUE issn: 2071-5285 citation: Міщак, Олена, Омельченко, Олена (2021) Аналіз якості організації навчального процесу при дистанційному навчанні. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (12). с. 109-115. ISSN 2071-5285 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/33555/1/109-115.pdf