eprintid: 33566 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/03/35/66 datestamp: 2022-01-11 07:26:23 lastmod: 2022-01-11 07:26:23 status_changed: 2022-01-11 07:26:23 type: other metadata_visibility: show title: Особливості організації економічного аналізу маркетингової діяльності проєктним методом language: ukraine abstract: Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: Матеріали ХV Міжнародної науково-практичної конференції creators_name: Іваненко, В. О. creators_name: Клімова, І. О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2021-11-26 date_type: published publisher: ХНАДУ citation: Іваненко, В. О., Клімова, І. О. (2021) Особливості організації економічного аналізу маркетингової діяльності проєктним методом. ХНАДУ. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/33566/1/26_11_21_%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9A%D0%BB%D1%96%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf