eprintid: 33586 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 7815 dir: disk0/00/03/35/86 datestamp: 2022-01-12 10:41:22 lastmod: 2022-01-12 10:49:36 status_changed: 2022-01-12 10:41:22 type: article metadata_visibility: show title: Philosophical underpinnings of teaching science through inquiry-based approach language: english creators_name: Свириденко, Д. Б. creators_name: Revin, F. G. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2021 publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки number: 90 publisher: Житомирський державний університет імені Івана Франка pagerange: 94-102 refereed: TRUE issn: 2663-7650 citation: Свириденко, Д. Б., Revin, F. G. (2021) Philosophical underpinnings of teaching science through inquiry-based approach. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки (90). с. 94-102. ISSN 2663-7650 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/33586/1/11.pdf