eprintid: 336 rev_number: 67 eprint_status: archive userid: 22 dir: disk0/00/00/03/36 datestamp: 2008-12-09 10:48:06 lastmod: 2016-10-06 09:55:08 status_changed: 2008-12-09 10:48:56 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Технології критичного мислення як засіб оптимізації розвитку діалогічної мовленнєвої компетенції майбутніх учителів іноземної мови language: ukraine abstract: Автори статті пропонують технологію формування комунікативно-дискусійних умінь студентів вищих мовних закладів освіти на позааудиторних заняттях проблемних груп за інтересами. Ця технологія функціонує на основі розробленого алгоритму, що відповідає стадіальності розвитку комунікативно-дискусійних умінь. Автори наводять приклад заняття проблемної групи з громадянської освіти, на меті якого є розвиток комунікативно-дискусійних умінь студентів. creators_name: Самойлюкевич, І. В. creators_name: Карпенко, Є. М. ispublished: pub subjects: LB2300 subjects: P1 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2005 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 22 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 23-26 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Самойлюкевич, І. В., Карпенко, Є. М. (2005) Технології критичного мислення як засіб оптимізації розвитку діалогічної мовленнєвої компетенції майбутніх учителів іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). с. 23-26. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/336/2/05sivuim.pdf