eprintid: 33795 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/37/95 datestamp: 2022-02-16 21:12:15 lastmod: 2022-02-16 21:12:15 status_changed: 2022-02-16 21:12:15 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів у закладах вищої освіти language: ukraine abstract: У статті досліджено проблему формування професійної компетентності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки в закладах вищої освіти. Доведено, що практична діяльність майбутнього вчителя передбачає використання досягнень психолого-педагогічної науки та педагогічного досвіду, а формування професійної компетентності майбутніх фахівців має бути спрямованим на підготовку конкурентоспроможних на ринку праці випускників, здатних до успішної професійної діяльності на рівні національних та світових стандартів, вирішення пізнавальних, комунікативних, організаційних, моральних та інших завдань, спроможних до постійного професійного зростання, професійної мобільності. creators_name: Дубасенюк, О. А. creators_name: Мороз, М. О. ispublished: pub subjects: L1 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2021 date_type: published publication: Нові технології навчання number: 95 publisher: ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» pagerange: 48-56 refereed: TRUE issn: 2710-3560 citation: Дубасенюк, О. А., Мороз, М. О. (2021) Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів у закладах вищої освіти. Нові технології навчання (95). с. 48-56. ISSN 2710-3560 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/33795/1/%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA.pdf