relation: http://eprints.zu.edu.ua/33831/ title: Педагогічна парадоксологія як ефективний інструмент формування ноосферної свідомості creator: Вознюк, О. В. subject: B Філософія (Загальне) subject: BC Логіка subject: BF Психологія subject: L Освіта (Загальне) description: Парадоксальне мислення постає вищим – третім етапом онто- та філогенетичного розвитку людини, коли спостерігається поступове зростання асиметрії півкуль, рух від симетрії до асиметрії, найбільший вияв якої досягається у зрілому віці. Потім, при старінні, півкульова асиметрія поступово нівелюється publisher: ПП Щербатих О. В. date: 2022 type: Розділ книги type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/33831/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%20%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F%20%D1%80%D0%B5%D0%B4.pdf identifier: Вознюк, О. В. (2022) Педагогічна парадоксологія як ефективний інструмент формування ноосферної свідомості. In: Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука: колективна монографія. ПП Щербатих О. В., Київ–Кременчук, с. 66-138. ISBN 978-617-639-331-3 language: ukraine