relation: http://eprints.zu.edu.ua/33968/ title: Особливості використанням мобільних телефонів на уроках іноземної мови creator: Горобченко, Н. В. creator: Баюн, К. Й. subject: LB Теорія і практика освіти subject: LB1603 Середня освіта. Вищі школи description: Навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій у цілому й мобільних технологій зокрема, є не лише освітньою інновацією ХХІ століття, а й основним і можливим способом продовжувати освітній процес в умовах пандемії. Залученню та інтеграції інформаційних комунікативних технологій в освітній процес сприяли ідеї Концепції Нової української школи, а саме інформаційна компетентність та навчання впродовж життя. Застосування мобільних технологій для формування інформаційної комунікативної компетентності покликане не змінювати традиційні методи навчання, а створювати нове середовище, яке буде націленим водночас на формування мовленнєвих умінь, навичок навчання протягом життя, що власне і є підґрунтям нового підходу в освіті – неперервного навчання (англ. lifelong learning). publisher: Полтава. АСМІ date: 2022 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/33968/1/%D0%B3%D0%BE%D1%80-%D0%B1%D0%B0%D1%8E%D0%BD-46-50.pdf identifier: Горобченко, Н. В., Баюн, К. Й. (2022) Особливості використанням мобільних телефонів на уроках іноземної мови. Імідж сучасного педагога (2(203)). с. 45-49. ISSN 2221-6316 language: ukraine