%0 Journal Article %@ 2221-6316 %A Горобченко, Н. В. %A Баюн, К. Й. %D 2022 %F zu2:33968 %I Полтава. АСМІ %J Імідж сучасного педагога %N 2(203) %P 45-49 %T Особливості використанням мобільних телефонів на уроках іноземної мови %U http://eprints.zu.edu.ua/33968/ %X Навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій у цілому й мобільних технологій зокрема, є не лише освітньою інновацією ХХІ століття, а й основним і можливим способом продовжувати освітній процес в умовах пандемії. Залученню та інтеграції інформаційних комунікативних технологій в освітній процес сприяли ідеї Концепції Нової української школи, а саме інформаційна компетентність та навчання впродовж життя. Застосування мобільних технологій для формування інформаційної комунікативної компетентності покликане не змінювати традиційні методи навчання, а створювати нове середовище, яке буде націленим водночас на формування мовленнєвих умінь, навичок навчання протягом життя, що власне і є підґрунтям нового підходу в освіті – неперервного навчання (англ. lifelong learning).