eprintid: 33968 rev_number: 23 eprint_status: archive userid: 6884 dir: disk0/00/03/39/68 datestamp: 2022-05-06 07:25:25 lastmod: 2022-05-06 07:25:25 status_changed: 2022-05-06 07:25:25 type: article metadata_visibility: show title: Особливості використанням мобільних телефонів на уроках іноземної мови language: ukraine abstract: Навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій у цілому й мобільних технологій зокрема, є не лише освітньою інновацією ХХІ століття, а й основним і можливим способом продовжувати освітній процес в умовах пандемії. Залученню та інтеграції інформаційних комунікативних технологій в освітній процес сприяли ідеї Концепції Нової української школи, а саме інформаційна компетентність та навчання впродовж життя. Застосування мобільних технологій для формування інформаційної комунікативної компетентності покликане не змінювати традиційні методи навчання, а створювати нове середовище, яке буде націленим водночас на формування мовленнєвих умінь, навичок навчання протягом життя, що власне і є підґрунтям нового підходу в освіті – неперервного навчання (англ. lifelong learning). creators_name: Горобченко, Н. В. creators_name: Баюн, К. Й. creators_id: bajunka@ukr.net ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1603 divisions: kaf_rom_ger_lit full_text_status: public date: 2022 date_type: published publication: Імідж сучасного педагога number: 2(203) publisher: Полтава. АСМІ pagerange: 45-49 refereed: TRUE issn: 2221-6316 citation: Горобченко, Н. В., Баюн, К. Й. (2022) Особливості використанням мобільних телефонів на уроках іноземної мови. Імідж сучасного педагога (2(203)). с. 45-49. ISSN 2221-6316 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/33968/1/%D0%B3%D0%BE%D1%80-%D0%B1%D0%B0%D1%8E%D0%BD-46-50.pdf