eprintid: 34019 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 8131 dir: disk0/00/03/40/19 datestamp: 2022-05-18 12:47:44 lastmod: 2022-05-18 12:47:44 status_changed: 2022-05-18 12:47:44 type: article metadata_visibility: show title: Використання освітнього потенціалу онлайн-дошок в аспекті розвитку діалогічного мовлення учнів language: ukraine abstract: У статті піднімається питання оптимізації дистанційної освіти засобами інформаційно-комунікацій- них технологій (ІКТ), що завоювали прихильність освітян усього світу. Значна увага приділяється розгляду освітнього потенціалу онлайн-дошок як робочого простору з низкою освітніх функцій. Здійснений аналіз 10 най- більш використовуваних онлайн-дошок (Miro, Padlet, Jamboard, AWWapp, Classroomscreen, Twiddla, Ziteboard, NoteBookCast, Drawchat, Conceptboard) та досліджено можливості їх застосування у розвитку ключових мов- леннєвих навичок на уроках англійської мови. З’ясовано, що переваги дошок суттєво перевищують їх недоліки, головним серед яких визнається необхідність придбання платної версії програм. keywords: інформаційно-комунікаційні технології, дистанційна освіта, онлайн-дошки, навички діалогічного мовлення, принцип «знизу вверх», мікродіалоги. creators_name: Кузьменко, О. Ю. creators_name: Лісова, Ю. О. creators_name: Новік, К. creators_id: lisovajulie@gmail.com ispublished: pub subjects: L1 subjects: PE divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2022-05 date_type: published publication: Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. volume: 1 number: 49 publisher: Видавничий дім "Гельветика" pagerange: 270-279 refereed: TRUE citation: Кузьменко, О. Ю., Лісова, Ю. О., Новік, К. (2022) Використання освітнього потенціалу онлайн-дошок в аспекті розвитку діалогічного мовлення учнів. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка., 1 (49). с. 270-279. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/34019/1/41.pdf