%0 Report %9 Інший %@ 978-617-7684-76-2 %A Климова, К. Я. %A Плечко, А. А. %A Куриленко, Д. В. %A Вознюк, О. В. %A Щерба, Н. С. %A Гордієнко, О. А. %A Шевцова, Л. С. %C Житомир %D 2022 %F zu2:34058 %T Самоактуалізація викладача-філолога: акмеологічний аспект професійно-педагогічної діяльності %U http://eprints.zu.edu.ua/34058/ %X У монографії проаналізовано теоретичні засади використання акмеологічного підходу під час полісуб’єктної навчальної взаємодії викладачів української та іноземної мов і здобувачів вищої освіти. Висвітлено ефективні лінгводидактичні методи та прийоми групової та індивідуальної роботи на аудиторних та позааудиторних заняттях. Спираючись на власний лінгвометодичний досвід, автори доводять, що творча самоактуалізація викладача-філолога оптимізує процес формування творчої особистості майбутнього фахівця.