%0 Journal Article %A Калініна, Л. В. %A Калінін, В. О. %D 2022 %F zu2:34098 %I Запорізький національний університет %J Педагогічні науки: теорія та практика %N 1 %P 200-205 %T «Жива бібліотека» як форма профорієнтаційної роботи у старших класах закладів середньої освіти %U http://eprints.zu.edu.ua/34098/ %X Статтю присвячено проблемі профорієнтаційної роботи учнів старшої школи в контексті вимог нових освітніх стратегій в Україні. Проаналізовано різні підходи до профорієнтаційної роботи зі старшокласниками та з’ясовано потребу змін в існуючих формах профорієнтації школярів, які не відповідають запитам учнів нового покоління. Зосереджено увагу на необхідності пошуку нових форм профорієнтаційної роботи, які б допомогли старшокласникам у професійному самовизначенні з урахуванням власних інтересів і нахилів, давали б можливість перевірити ступінь власної внутрішньої готовності до вибраної професії, уміння самостійно й усвідомлено застосовувати отримані знання і навички в майбутній професійній діяльності.