eprintid: 34098 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 8198 dir: disk0/00/03/40/98 datestamp: 2022-06-08 18:13:09 lastmod: 2022-06-08 18:13:09 status_changed: 2022-06-08 18:13:09 type: article metadata_visibility: show title: «Жива бібліотека» як форма профорієнтаційної роботи у старших класах закладів середньої освіти language: ukraine abstract: Статтю присвячено проблемі профорієнтаційної роботи учнів старшої школи в контексті вимог нових освітніх стратегій в Україні. Проаналізовано різні підходи до профорієнтаційної роботи зі старшокласниками та з’ясовано потребу змін в існуючих формах профорієнтації школярів, які не відповідають запитам учнів нового покоління. Зосереджено увагу на необхідності пошуку нових форм профорієнтаційної роботи, які б допомогли старшокласникам у професійному самовизначенні з урахуванням власних інтересів і нахилів, давали б можливість перевірити ступінь власної внутрішньої готовності до вибраної професії, уміння самостійно й усвідомлено застосовувати отримані знання і навички в майбутній професійній діяльності. creators_name: Калініна, Л. В. creators_name: Калінін, В. О. ispublished: pub subjects: L1 subjects: P1 subjects: PE divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2022-02-22 date_type: published publication: Педагогічні науки: теорія та практика number: 1 publisher: Запорізький національний університет pagerange: 200-205 refereed: TRUE citation: Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2022) «Жива бібліотека» як форма профорієнтаційної роботи у старших класах закладів середньої освіти. Педагогічні науки: теорія та практика (1). с. 200-205. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/34098/1/2815-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-5360-1-10-20220603.pdf