<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Художні особливості п’єси Роланда Шиммельпфенніга «До/Після»"^^ . "Зміна світоглядних та естетичних координат наприкінці ХХ ‒ на початку ХХІ століття\r\nзумовила актуалізацію екзистенційної моделі «присутності у світі», ознаками якої стали\r\nвідмова від життєподібності та особливий вид художньої комунікації. Показовою у цьому\r\nракурсі є драматургія Р. Шиммельпфенніга. З одного боку, його п’єси свідчать про перехід\r\nвід постмодерної деконструкції, автономної театральності постдраматичного театру до\r\n«нового реалізму». З іншого боку, вони відображають не менш характерну його особливість,\r\nпов’язану з драматургічною формою, ‒ навмисне ускладнення сприйняття, яке виникає за\r\nрахунок роздробленості форми. Форма розбивається на частини, щоб глядач не міг одразу\r\nохопити картину цілком. Тим самим досягається ефект неоглядності, і для аналізу побаченого глядач змушений застосовувати так званий індуктивний метод ‒ збирати частини\r\nв ціле. Завдяки цьому посилюється увага до деталей ‒ не розглянувши деталей, ми не зрозуміємо, що зображено. Руйнуючи ілюзію достовірності життя, драматург не дозволяє глядачеві\r\nпасивно рухатися лінією дії, змушує зіставляти не лише частини, розташовані поряд, а й віддалені одна від одної, виявляти нові смислові зв’язки, взаємовідображення, контрасти ‒ і цим\r\nактивізує свідомість. Драматургічний текст Р. Шиммельпфенніга позиціонує себе одночасно\r\nяк реальність і як вимисел, демонструючи умовність цього розмежування, адже і реальність,\r\nі вимисел є результатом наративізації. Авторська інтерпретаційна модель п’єси «До/Після»\r\nпередбачає її осмислення щонайменше з двох точок зору, їх поєднання. Художня картина\r\nсвіту ‒ ілюзія, яка не прагне бути прийнятою за реальність. І водночас ‒ це вимисел, який\r\nпотребує обґрунтування, щоб стати чимось більшим, ніж фікція. Р. Шиммельпфенніг виражає скепсис щодо стандартного розмежування вимислу і реальності: художній світ своїх\r\nтворів він організовує так, що предметом зображення стає реальність фантазії та фантасмагоричність реальності."^^ . "2022" . . "33(72)" . "2" . . "Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського"^^ . . . "Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика"^^ . . . "26635992" . . . . . . . "С. Ф."^^ . "Соколовська"^^ . "С. Ф. Соколовська"^^ . . . . . . "Художні особливості п’єси Роланда Шиммельпфенніга «До/Після» (pdf)"^^ . . . "29.pdf"^^ . . . "Художні особливості п’єси Роланда Шиммельпфенніга «До/Після» (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Художні особливості п’єси Роланда Шиммельпфенніга «До/Після» (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Художні особливості п’єси Роланда Шиммельпфенніга «До/Після» (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Художні особливості п’єси Роланда Шиммельпфенніга «До/Після» (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . . "Художні особливості п’єси Роланда Шиммельпфенніга «До/Після» (Інший)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . "HTML Summary of #34142 \n\nХудожні особливості п’єси Роланда Шиммельпфенніга «До/Після»\n\n" . "text/html" . . . "PT Germanic literature"@en . "PT Німецька література"@uk . .