%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2022 %F zu2:34307 %I Видавництво «НОВАБУК» %J Кременчуччина – основа проєктування освіти регіону під час випробувань і надалі : матеріали ІІІ-ї науково-педагогічної експедиції Науково-дослідної лабораторії з вивчення і розроблення гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського %P 52-55 %T Проблема впровадження компетентнісного підходу у закладах вищої педагогічної освіти %U http://eprints.zu.edu.ua/34307/ %X Аналіз сучасної соціокультурної ситуації як в Україні, так і в світі дає змогу простежити сучасну тенденцію освіти щодо зміни освітньої парадигми. Це має місце внаслідок глобалізаційних процесів, а також інформаційного буму, пов’язаного з динамічним розвитком сучасного світу та швидким старінням знань і технології. Це, у свою чергу, виявляє феномен "напіврозпаду компетентностей спеціаліста", коли результати професійної підготовки у закладах вищої освіти застарівають через відносно короткий проміжок часу (від 5 до 15 років).