eprintid: 34307 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 8984 dir: disk0/00/03/43/07 datestamp: 2022-07-01 21:09:11 lastmod: 2022-07-01 21:09:11 status_changed: 2022-07-01 21:09:11 type: article metadata_visibility: show title: Проблема впровадження компетентнісного підходу у закладах вищої педагогічної освіти language: ukraine abstract: Аналіз сучасної соціокультурної ситуації як в Україні, так і в світі дає змогу простежити сучасну тенденцію освіти щодо зміни освітньої парадигми. Це має місце внаслідок глобалізаційних процесів, а також інформаційного буму, пов’язаного з динамічним розвитком сучасного світу та швидким старінням знань і технології. Це, у свою чергу, виявляє феномен "напіврозпаду компетентностей спеціаліста", коли результати професійної підготовки у закладах вищої освіти застарівають через відносно короткий проміжок часу (від 5 до 15 років). creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2022 date_type: published publication: Кременчуччина – основа проєктування освіти регіону під час випробувань і надалі : матеріали ІІІ-ї науково-педагогічної експедиції Науково-дослідної лабораторії з вивчення і розроблення гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського publisher: Видавництво «НОВАБУК» pagerange: 52-55 refereed: TRUE referencetext: 2. Вознюк О.В. Компетентність фахівця у світлі системно-фрактального підходу // Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. С. 371-385. 3. Вознюк О.В. Фрактально-голограмне моделювання історико-педагогічного процесу // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка. Кременець: ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2015. Вип. 5. С. 10-18. 3. Вознюк О.В. Розвиток педагогічної дійсності // Вища освіта України. 2017. (2) 65. С. 23-31. citation: Вознюк, О. В. (2022) Проблема впровадження компетентнісного підходу у закладах вищої педагогічної освіти. Кременчуччина – основа проєктування освіти регіону під час випробувань і надалі : матеріали ІІІ-ї науково-педагогічної експедиції Науково-дослідної лабораторії з вивчення і розроблення гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського. с. 52-55. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/34307/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%202022%20%20.pdf