<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Сакрально-синергетичний сенс педагогічної системи А. С. Макаренка"^^ . "Стрімкий розвиток педагогічної науки характеризується пошуком фундаментальних підходів до побудови навчально-виховного процесу, виявленням глибинних сенсів розвитку людини. У зв’язку з цим вкрай важливим постає аналіз виховного середовища, яке створив А.С. Макаренко у своєму виховному закладі, оскільки за розвивальною ефективністю цей заклад вважається неперевершеним: сто відсотків всіх вихованців, які потрапили у колонію і пройшли її повний \"курс\", у подальшому не виявили рецидивів і не повернулися у своє злочинне минуле."^^ . "2022" . . . "Видавництво «НОВАБУК»"^^ . . . "Кременчуччина – основа проєктування освіти регіону під час випробувань і надалі : матеріали ІІІ-ї науково-педагогічної експедиції Науково-дослідної лабораторії з вивчення і розроблення гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського"^^ . . . . . . . . "О. В."^^ . "Вознюк"^^ . "О. В. Вознюк"^^ . . . . . . "Сакрально-синергетичний сенс педагогічної системи А. С. Макаренка (Text)"^^ . . . "Вознюк Макаренко ___ останн 2022.pdf"^^ . . . "Сакрально-синергетичний сенс педагогічної системи А. С. Макаренка (Інший)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "Сакрально-синергетичний сенс педагогічної системи А. С. Макаренка (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Сакрально-синергетичний сенс педагогічної системи А. С. Макаренка (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Сакрально-синергетичний сенс педагогічної системи А. С. Макаренка (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Сакрально-синергетичний сенс педагогічної системи А. С. Макаренка (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #34309 \n\nСакрально-синергетичний сенс педагогічної системи А. С. Макаренка\n\n" . "text/html" . . . "L Education (General)"@en . "L Освіта (Загальне)"@uk . . . "LA History of education"@en . "LA Історія освіти"@uk . . . "LB Theory and practice of education"@en . "LB Теорія і практика освіти"@uk . .