eprintid: 34309 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 8984 dir: disk0/00/03/43/09 datestamp: 2022-07-01 21:10:29 lastmod: 2022-07-01 21:10:29 status_changed: 2022-07-01 21:10:29 type: article metadata_visibility: show title: Сакрально-синергетичний сенс педагогічної системи А. С. Макаренка language: ukraine abstract: Стрімкий розвиток педагогічної науки характеризується пошуком фундаментальних підходів до побудови навчально-виховного процесу, виявленням глибинних сенсів розвитку людини. У зв’язку з цим вкрай важливим постає аналіз виховного середовища, яке створив А.С. Макаренко у своєму виховному закладі, оскільки за розвивальною ефективністю цей заклад вважається неперевершеним: сто відсотків всіх вихованців, які потрапили у колонію і пройшли її повний "курс", у подальшому не виявили рецидивів і не повернулися у своє злочинне минуле. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: LA subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2022 date_type: published publication: Кременчуччина – основа проєктування освіти регіону під час випробувань і надалі : матеріали ІІІ-ї науково-педагогічної експедиції Науково-дослідної лабораторії з вивчення і розроблення гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського publisher: Видавництво «НОВАБУК» pagerange: 88-107 refereed: TRUE referencetext: 1. Бех І.Д., Вознюк О. В., Левківський М. В. Деякі аспекти нової виховної парадигми в контексті творчості А. С. Макаренка // Педагогіка і психологія. 2001. № 1 (30). С. 5-17. 2. Вознюк О.В. Новий підхід до розуміння людського "Я" як цілісності та педагогічна система Макаренка // Національна освіта у контексті творчості А. С. Макаренка : зб. наук. праць / за ред. проф. М. В. Левківського. Житомир : ЖЦНТЕІ, 2003. С. 28-31. 3. Вознюк О.В. Синергетичні засади педагогічної системи А.С.Макаренка // Антон Макаренко і сучасність: Збірник наукових праць. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2008. С. 42-50. 4. Вознюк О.В. Аналіз еталонного акме-синергетичного средовища на прикладі виховного закладу А.С. Макаренка // Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід: Монографія /За ред.О.А.Дубасенюк. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2011. С. 146-163. 5. Вознюк О.В. Виховний заклад А.С.Макаренка як довершена педагогічна система та гармонійне розвивальне середовище // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2013. № 3 (29). Суми: Вид-во СумДПУ, 2013. С. 10-20. 6. Вознюк О.В. Теоретико-методологічні та технологічні аспекти педагогічної системи А.С. Макаренка у контексті глобальних проблем сучасної освіти // Інноваційність ідей А. С. Макаренка в педагогіці ХХІ століття / за ред. О.А. Дубасенюк: монографія. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013. С. 72-104. 7. Галузяк В.М., Сметанський М.І. А. С. Макаренко і В. О. Сухомлинський: дві парадигми виховання // Вісник Луганського педагогічного університету. 2000. № 7(27). С. 35–40. 8. Закон України "Про освіту". К.: Генеза, 1996. 36 с. 9. Зязюн І. А. Гуманістична сутність майстерності А. Макаренко-вихователя // Макаренко. 2010. № 2. С.18-25. 10. Карпенчук С.Г. Педагогічна технологія А.С.Макаренка в контексті сучасної педагогіки : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Карпенчук Світлана Григорівна ; Інститут педагогіки АПН України. К., 2003. 40 с. 11. Макаренко А.С. Педагогічна поема. К.: Рад.шк., 1973. 524 с. 12. Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті. Проект. К.: Шкільний світ, 2001. 16 с. 13. Сбруева А.А. Порівняльна педагогіка. Суми: Університетська книга, 2005. 320 с. 14. Ткаченко А. В. Професійний розвиток особистості в практиці А.С.Макаренка: історико-педагогічний аспект (1920–1935 рр.) : монографія. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2013. 342 с. 15. Ярмаченко М.Д. А.С.Макаренко – видатний педагогічний реформатор // Педагогічні ідеї А.С.Макаренка і сучасність: проблеми та перспективи. Переяслав-Хмельницький, 1999. С.265-268. citation: Вознюк, О. В. (2022) Сакрально-синергетичний сенс педагогічної системи А. С. Макаренка. Кременчуччина – основа проєктування освіти регіону під час випробувань і надалі : матеріали ІІІ-ї науково-педагогічної експедиції Науково-дослідної лабораторії з вивчення і розроблення гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського. с. 88-107. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/34309/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%20%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20___%20%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%202022.pdf