%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %A Кубіцький, С. О. %A Балановська, T. І. %A Дорофєєв, О. В. %A Чіп, Л. О. %D 2022 %F zu2:34327 %J Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, %N 44 %P 317-327 %T Синергетичне моделювання процесів управління в освітній сфері в умовах використання тимчасових самокерівних управлінських цільових команд %U http://eprints.zu.edu.ua/34327/ %V 3 %X Використання тимчасових самокерованих цільових управлінських команд дозволяє досягти емерджентного системного ефекту, що виявляє продуктивні результати співпрацічленів команди. Команди створюються досить спонтанно, коли виникають нові освітні/соціальні/економічні проблеми, які з позиції синергетики можна назвати збуреннями зовнішнього середовища. Отже, команди – це відкриті самовизначені та самоорганізовані освітні системи, які реагують на ці збурення. Управлінська здатність команд є результатом їх багатоцільового характеру, гнучкості, різноманітності персоналу, оскільки члени команд набираються з різних верств суспільства, включаючи освітні заклади.