eprintid: 34327 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 8984 dir: disk0/00/03/43/27 datestamp: 2022-07-12 13:06:35 lastmod: 2022-07-12 13:06:35 status_changed: 2022-07-12 13:06:35 type: article metadata_visibility: show title: Синергетичне моделювання процесів управління в освітній сфері в умовах використання тимчасових самокерівних управлінських цільових команд language: english abstract: Використання тимчасових самокерованих цільових управлінських команд дозволяє досягти емерджентного системного ефекту, що виявляє продуктивні результати співпрацічленів команди. Команди створюються досить спонтанно, коли виникають нові освітні/соціальні/економічні проблеми, які з позиції синергетики можна назвати збуреннями зовнішнього середовища. Отже, команди – це відкриті самовизначені та самоорганізовані освітні системи, які реагують на ці збурення. Управлінська здатність команд є результатом їх багатоцільового характеру, гнучкості, різноманітності персоналу, оскільки члени команд набираються з різних верств суспільства, включаючи освітні заклади. creators_name: Вознюк, О. В. creators_name: Кубіцький, С. О. creators_name: Балановська, T. І. creators_name: Дорофєєв, О. В. creators_name: Чіп, Л. О. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: HB subjects: L1 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2022 date_type: published publication: Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, volume: 3 number: 44 pagerange: 317-327 refereed: TRUE referencetext: 1. Buckminster F.R., Applewhite E.J. Synergetics: Further Explorations in the Geometry of Thinking, Macmillan Publishing Co. Inc. 1975. 276 p. 2. Grindal, B.T. The Idea of Synergy and It's Bearing on An Anthropological Humanism. Anthropology and Humanism Quarterly. 2009. Vol.1. №3. pp. 4-6. 9. Sakharova E., Revyakina N. (2020). Pragmasynergetic potential of educational-pedagogical discourse as a new form of reflection. E3S Web of Conferences. 2020. Vol. 210. pp. 18040. 10. Shulga N. Synergetics in Educational Research. 4th International Academic Congress (New Zealand, Auckland, 5-7 January 2015) on Science and Education in the Modern World. Auckland University Press, Vol. II, 233-239. 11. Вознюк О.В. Педагогічна синергетика: генеза, теорія і практика. Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка. 2012. 708 с. 12. Кубіцький С.О., Пастовенський О.В. Особливості здійснення контролю в умовах розвитку освітніх систем. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". 2020. №6. 13. Пастовенський О. В. Синергетичний сценарій розвитку ефективних освітніх систем. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Серія: "Педагогічні науки". 2016. Вип. 2. С. 102-106. 14.Maryam A., Leidner E.D. Review: Knowledge Management and Knowledge Management Systems: Conceptual Foundationsand Research Issues. MIS Quarterly. 2001. Vol. 25. № 1. pp. 107-136. 15. Бранский В.П., Пожарский С.Д. Социальная синергетика и акмеология. СПб.: Политехника, 2001. 159 с. 16 Checkland P.B., Poulter J. Learning for Action: A short definitive account of Soft Systems Methodology and its use for Practitioners, Teachers and Students. Wiley, Chichester, 2006. 200 p. 17. Asaro P. From Mechanisms of Adaptation to Intelligence Amplifiers: The Philosophy of W. Ross Ashby. In: Michael Wheeler, Philip Husbands and Owen Holland (eds.). The Mechanical Mindin History. Cambridge, Massachusetts: MIT Press, 2008. pp. 149-184. 18. Epstein D. Range: Why Generalists Triumph in a Specialized World. New York: Riverheads Books, 2019. 368 p. 19. Laage-Hellman J. Business Networks in Japan: Supplier-Customer Interaction in Product Development. Routledge and CRC Press. 2002. 176 p. 20. Dyer W.G., Dyer W.G. Jr., Dyer J.H. Team Building: Proven Strategies for Improving Team Performance. 4th Edition. San Francisco: Jossey-Bass, 2007. 21. Red’ko V.G., Prokhorov D.V., Burtsev M.B. Theory of Functional Systems, Adaptive Critics and Neural Networks. Proceedings of International Joint Conference on Neural Networks. Budapest. 2004. pp. 1787-1792. 22. Sudakov K.V. The theory of functional systems: General postulates and principles of dynamic organization. Integrative Physiological and Behavioural Science. 1997. №32. рр. 392–414. 23. Cunningham J.M. Anton Semyonovich Makarenko. Encyclopædia Britannica. 2021. URL: https://www.britannica.com/biography/Anton-Semyonovich-Makarenko. 24. Deci E.L., Ryan R.M. The "What" and "Why" of Goal Pursuits: Human Needs and the Self-Determination of Behavior. Psychological Inquiry. 2000. Vol. 11(4). рр. 227-268. 25. Nitsenko V., Mardani A., Kuksa I., Sudarkina L. Additional opportunities of systematization the marketing research for resource conservation practice. Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development. 2018. Vol. 40(3). pp. 361-368. 26. Ryan R.M., Deci E.L. On Happiness and Human Potentials: A review of research on hedonic and eudaimonic well-being. Annual Review of Psychology. 2001. Vol. 52. pp. 141-166. 27. Shashkova N., Ushkarenko Iu., Soloviov A., Osadchyi O., Nitsenko V. Behavioral Segmentation of Baby Food Consumers: Risk Areas, Possible Solutions. The Case of Ukraine. European Journal of Sustainable Development. 2021. Vol. 10(1). pp. 349-364. 28. Ma B., Hou Y. Artificial Intelligence Empowers the Integrated Development of Legal Education: Challenges and Responses. Future Human Image. 2021. Vol. 16. pp. 43-54. citation: Вознюк, О. В., Кубіцький, С. О., Балановська, T. І., Дорофєєв, О. В., Чіп, Л. О. (2022) Синергетичне моделювання процесів управління в освітній сфері в умовах використання тимчасових самокерівних управлінських цільових команд. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice,, 3 (44). с. 317-327. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/34327/1/B-%D1%84%D0%BA%D0%B4%D0%BF%D1%82%D0%BF-%D1%96%D0%B7%20%D0%B7%D0%B0%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B8%20%D1%80%D0%B5%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0_2022.pdf