<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі"^^ . "2022" . . "14" . . "Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)"^^ . . . "27864952" . . . . . . . "Є. В."^^ . "Антонов"^^ . "Є. В. Антонов"^^ . . . . . . "Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі (Text)"^^ . . . "2295-Текст статті-2304-1-10-20220822.pdf"^^ . . . "Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі (Інший)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #34417 \n\nГеймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі\n\n" . "text/html" . . . "LB Theory and practice of education"@en . "LB Теорія і практика освіти"@uk . . . "LB1603 Secondary Education. High schools"@en . "LB1603 Середня освіта. Вищі школи"@uk . .