eprintid: 34417 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 4678 dir: disk0/00/03/44/17 datestamp: 2022-08-23 09:36:39 lastmod: 2022-08-23 09:36:39 status_changed: 2022-08-23 09:36:39 type: article metadata_visibility: show title: Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі language: ukraine creators_name: Антонов, Є. В. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1603 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2022 date_type: published publication: Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») number: 14 pagerange: 30-42 refereed: TRUE issn: 2786-4952 citation: Антонов, Є. В. (2022) Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (14). с. 30-42. ISSN 2786-4952 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/34417/1/2295-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-2304-1-10-20220822.pdf