relation: http://eprints.zu.edu.ua/34497/ title: Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами creator: Дюжева, К. В. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: У статті розглядається методичне бачення особливостей такого актуального й затребуваного нині прикладного фаху, як копірайтинг, який, однак, не є науково обґрунтованим і в галузі української вищої освіти не становить собою спеціальність, а є емпіричною одиницею. Увагу приділено специфіці копірайтингу, що поєднує в собі ознаки журналістики та реклами, які, гармонійно переплітаючись у своєрідному симбіозі, дають можливість копірайтерам реалізувати мету під час підготовки замовних матеріалів. Ототожнювати копірайтинг із власне журналістикою, як і з рекламою, не можна, на що вказує передусім мета діяльності копірайтера. У статті визначено також засоби та прийоми, які використовуються в копірайтингу, зокрема психологічні, маніпулятивні. Ідеться про професійні ринкові умови праці копірайтера, тобто особливості професіограми фахівця в конкурентних умовах. date: 2022 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/34497/1/9_Diuzheva_Obraz_39.pdf identifier: Дюжева, К. В. (2022) Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами. Образ (2(39)). с. 89-97. ISSN 2415-8496 language: ukraine