eprintid: 34497 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 9004 dir: disk0/00/03/44/97 datestamp: 2022-09-23 11:40:50 lastmod: 2022-09-23 11:40:51 status_changed: 2022-09-23 11:40:50 type: article metadata_visibility: show title: Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами language: ukraine abstract: У статті розглядається методичне бачення особливостей такого актуального й затребуваного нині прикладного фаху, як копірайтинг, який, однак, не є науково обґрунтованим і в галузі української вищої освіти не становить собою спеціальність, а є емпіричною одиницею. Увагу приділено специфіці копірайтингу, що поєднує в собі ознаки журналістики та реклами, які, гармонійно переплітаючись у своєрідному симбіозі, дають можливість копірайтерам реалізувати мету під час підготовки замовних матеріалів. Ототожнювати копірайтинг із власне журналістикою, як і з рекламою, не можна, на що вказує передусім мета діяльності копірайтера. У статті визначено також засоби та прийоми, які використовуються в копірайтингу, зокрема психологічні, маніпулятивні. Ідеться про професійні ринкові умови праці копірайтера, тобто особливості професіограми фахівця в конкурентних умовах. keywords: копірайтинг, журналістика, реклама, реципієнт creators_name: Дюжева, К. В. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_edi full_text_status: public date: 2022 date_type: published publication: Образ number: 2(39) pagerange: 89-97 refereed: TRUE issn: 2415-8496 citation: Дюжева, К. В. (2022) Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами. Образ (2(39)). с. 89-97. ISSN 2415-8496 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/34497/1/9_Diuzheva_Obraz_39.pdf