relation: http://eprints.zu.edu.ua/34623/ title: Тренінгові техніки як засіб формування толерантності в системі інклюзивної освіти creator: Гавриловська, К. П. creator: Дем'янчук, Ю. Ю. subject: BF Психологія subject: LB Теорія і практика освіти subject: LC Спеціальні аспекти освіти description: Сучасна система освіти переживає період значних трансформацій, пов’язаних із включенням дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище. Інклюзивне навчання передбачає існування позитивних міжособистісних стосунків у класі. Важливою умовою налагодження сприятливих міжособистісних стосунків у інклюзивних класах є наявність сформованого толерантного середовища. publisher: Львівський національний університет імені Івана Франка date: 2022-10-04 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/34623/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%96%D0%BD%D0%B3.pdf identifier: Гавриловська, К. П., Дем'янчук, Ю. Ю. (2022) Тренінгові техніки як засіб формування толерантності в системі інклюзивної освіти. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. (13). с. 49-54. ISSN 2522-1876 language: ukraine