eprintid: 34623 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 8288 dir: disk0/00/03/46/23 datestamp: 2022-10-24 21:09:44 lastmod: 2022-10-24 21:09:44 status_changed: 2022-10-24 21:09:44 type: article metadata_visibility: show title: Тренінгові техніки як засіб формування толерантності в системі інклюзивної освіти language: ukraine abstract: Сучасна система освіти переживає період значних трансформацій, пов’язаних із включенням дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище. Інклюзивне навчання передбачає існування позитивних міжособистісних стосунків у класі. Важливою умовою налагодження сприятливих міжособистісних стосунків у інклюзивних класах є наявність сформованого толерантного середовища. keywords: тренінг, толерантність, ТРЕНІНГОВІ ТЕХНІКИ, ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ, ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА creators_name: Гавриловська, К. П. creators_name: Дем'янчук, Ю. Ю. creators_id: levkonia23@gmail.com creators_id: juddelija@gmail.com ispublished: pub subjects: BF subjects: LB subjects: LC divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2022-10-04 date_type: published publication: Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. number: 13 publisher: Львівський національний університет імені Івана Франка pagerange: 49-54 refereed: TRUE issn: 2522-1876 citation: Гавриловська, К. П., Дем'янчук, Ю. Ю. (2022) Тренінгові техніки як засіб формування толерантності в системі інклюзивної освіти. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. (13). с. 49-54. ISSN 2522-1876 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/34623/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%96%D0%BD%D0%B3.pdf