eprintid: 3464 rev_number: 19 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/34/64 datestamp: 2009-11-17 10:25:30 lastmod: 2015-08-14 20:32:09 status_changed: 2009-11-17 10:25:30 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії language: ukraine abstract: У статті обговорюються закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії, серед яких важливими є закономірності циклічності; гетерохронності; цілісності і згармонізованості; оптимальності і доцільності, що відображають її гуманістичне спрямування, потребу у реалізації принципу діалогічності, суб’єкт-суб’єктної взаємодії. creators_name: Якса, Н. В. ispublished: pub subjects: LB2300 full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 47 pagerange: 76-80 refereed: TRUE citation: Якса, Н. В. (2009) Закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). с. 76-80. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/3464/1/15_47_.pdf