%0 Journal Article %A Легзіна, І. П. %D 2009 %F zu2:3477 %J ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 47 %P 134-139 %T Проблеми об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення %U http://eprints.zu.edu.ua/3477/ %X Розглядається питання об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення студентів мовних вищих навчальних закладів. Виявляються причини можливих ускладнень в організації оцінювання даних вмінь. Визначаються фактори, що збільшують об’єктивність контролю та оцінювання. Доводиться необхідність і доцільність урахування показника сформованості вмінь самоконтролю при оцінюванні знань студентів. Аналізуються формули оцінювання вмінь писемного мовлення та виокремлюються найбільш придатні з них для здійснення оцінювання в умовах навчання за комунікативним підходом.