eprintid: 34822 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/03/48/22 datestamp: 2022-11-29 13:21:59 lastmod: 2022-11-29 13:21:59 status_changed: 2022-11-29 13:21:59 type: article metadata_visibility: show title: Причини порушень читання і письма у дітей language: ukraine creators_name: Горбань, Д. Ф. creators_name: Котлова, Л. О. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2022-10-10 date_type: published publication: Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції publisher: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка refereed: TRUE referencetext: 1. Бєлова О.Б. Особливості розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями. Медична освіта. Серія: Підвищення якості вищої медичної освіти. 2021. №1. С.5-10. 2. Боднар Н.М. Корекційна робота із запобігання дисграфії в дітей молодшого шкільного віку. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Серія «Педагогічні науки». 2015. Вип. 33. С. 6-11. 3. Ільяна В.М. Дислексія: від класичних поглядів до сучасного розуміння проблеми. Всеукраїнський онлайн марафон до Дня науки (16-24 травня 2022, Київ). Інститут спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України. С. 48-51. 4. Ільяна В.М. Попередження дислексії у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку: навчально-методичний посібник. URL: https://lib.iitta.gov.ua/705558/1/навчально-методичний%20посібник.pdf (дата звернення: 27.09.2022). 5. Ніконова А.А. Дислексія як часткове порушення читання в учнів на уроках з іноземної мови. Напрями розвитку мовної освіти у XXI столітті: тези доповідей Всеукраїнської студентської наукової інтернет-конференції з міжнародною участю (9-13 квітня 2018 р.). Житомир: IFZSU, 2018. С. 33-34. 6. О.В. Боряк, Колексник В.В. До питання порушень писемного мовлення у дітей молодшого шкільного віку. Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : зб. наукових праць : вип. 6. Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. 360 с. 7. Олійник І., Тищенко Л., Яценюк Л. До питання корекції дисграфії у дітей молодшого шкільного віку. Імідж сучасного педагога. №3 (204). 2022. С. 91-94. 8. Породько М.І. Сенів Х. Д. До питання порушень писемного мовлення дітей шкільного віку. Матеріали Другої (ІІ) Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (м. Львів, 24-25 лютого 2022 року). Випуск 2. Том 1. С. 162-166. 9. Просіна О.В., Будагян А.С. Актуальні аспекти професійної діяльності педагога: дислексія як реалія сучасної школи. Інноваційна педагогіка. Серія: Теорія і методика професійної освіти. 2022. Випуск 44. Том 2. С. 92-97. 10. Серебряннікова Є. П. Коментоване письмо як один із методичних прийомів корекції порушень писемного мовлення у дітей молодшого шкільного віку. Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти / за загальною редакцією Бойчука Ю.Д. Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2020. 376 с. 11. Сорокіна Л.Є., Кондрук А.Ю. Форми і методи роботи з дислексиками на заняттях з іноземної мови. Теоретичні та практичні аспекти створення інклюзивного освітнього середовища на заняттях з іноземної мови : зб. матер. наук.-метод. сем. (19 травня 2022 р.) / упоряд.: Н. П. Яцишин. Луцьк : Вежа-Друк, 2022. С. 37-40. 12. Ткачук Г.І. Корекція дисграфії у дошкільників. URL: https://imso.zippo.net.ua/wp-content/uploads/2018/03/2018_03_29_12_Tkachuk.pdf (дата звернення: 27.09.2022). 13. Якимчук Г. Структура порушення при дисграфії в обранні корекційного маршруту. URL: https://spp.org.ua/index.php/journal/article/view/132/124 (дата звернення: 27.09.2022). citation: Горбань, Д. Ф., Котлова, Л. О. (2022) Причини порушень читання і письма у дітей. Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/34822/1/1.pdf