eprintid: 34823 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/03/48/23 datestamp: 2022-11-29 13:27:35 lastmod: 2022-11-29 13:27:35 status_changed: 2022-11-29 13:27:35 type: article metadata_visibility: show title: Етапи становлення емоційного інтелекту у дітей інклюзивного класу language: ukraine creators_name: Денисюк, Є. М. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2022-10-10 date_type: published publication: Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції publisher: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка refereed: TRUE referencetext: 1. Вержиховська О.М. Формування моральних якостей у розумово відсталих молодших школярів у позакласній виховній роботі: монографія. Кам’янець- Подільський: видавець Зволейко Д.Г. 2009. 228 с. 2. Водолазська Т.В. Формування емоційного благополуччя дітей молодшого шкільного віку. Постметодика. № 6. С.26-31. 3. Найчук В.В. Психологічні особливості емоційного інтелекту молодших школярів. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки. Вип. 3(2). С. 76-80. 4. Савченко Ю.Ю. Розвиток емоційного інтелекту учнів молодшого шкільного віку. Освіта та розвиток обдарованої особистості. №12.С. 12-16. 5. Синьов В.М. Психологія розумово відсталої дитини: Підручник. К.: Знання, 2008. 359 с. citation: Денисюк, Є. М. (2022) Етапи становлення емоційного інтелекту у дітей інклюзивного класу. Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/34823/1/2.pdf