eprintid: 34845 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/03/48/45 datestamp: 2022-11-30 10:58:18 lastmod: 2022-11-30 10:58:18 status_changed: 2022-11-30 10:58:18 type: article metadata_visibility: show title: Прояви перфекціонізму у педагогів language: ukraine creators_name: Войналович, А. В. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2022-10-10 date_type: published publication: Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції publisher: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка refereed: TRUE referencetext: 1. Грубі Т.В. Генезис перфекціонізму. /Т.В.Грубі // Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць К-ПНУ імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України/ за редакцією С.Д.Максименка, Л.А.Онуфрієва. Випуск 33. Камянець-Подільський: Аксіома, 2016. – С.128-138. 2. Ларских, М. В. Конструктивные и деструктивные характеристики перфекционизма учителя / М.В.Ларских // Вестник государственного университета управления. - М., 2011. № 4. С. 146–154. 3. Flett F., Hewitt P., Hallett C. Perfectionism and job stress in teachers // Canadian Journal of School Psychology. 1995. № 11. Р. 32-42. 4. Stoeber J. & Rennert D. Perfectionism in school teachers: Relations with stress appraisals, coping styles, and burnout // Anxiety, Stress, & Coping. 2008. № 21. Р. 37-53. citation: Войналович, А. В. (2022) Прояви перфекціонізму у педагогів. Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/34845/1/%D0%92%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%2099.pdf